Bonjour, les trajets waypoints que j'ai définis n'apparaissent plus sur l'écran. Y a-t-il un moyen de les retrouver, directement ou en connectant la RC2 à un ordinateur ?
You can post now and register later.
If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.
Question
gbougnat
Bonjour, les trajets waypoints que j'ai définis n'apparaissent plus sur l'écran. Y a-t-il un moyen de les retrouver, directement ou en connectant la RC2 à un ordinateur ?
Link to comment
Share on other sites
1 answer to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.