Sign in to follow this  
Labi1995

modewoorden om

Recommended Posts

"VFF's zijn zo populair dat we een hele hoek van onze winkel voor hen hebben. Ongelooflijk. Als ik mijn beste inschatting zou moeten geven van "wie" ze koopt, zou ik zeggen dat een derde van de atleten zijn (meerderheidslopers, Nike Air Max Classic BW Womens maar sommige lifters), een derde zijn mensen die niet van schoenen willen en een derde is gewoon wil ze vanwege de rage. We hadden tonnen militaire kerels die ze tot voor kort hadden gekocht - ik hoorde dat het leger hen verbood het te gebruiken in PT-testen. Dus nu krijgen ze meestal Newtons. "Ik vroeg Eric ook naar zijn ervaring, als die er was,Nike Free Run 3.0 Mujer  waarbij klanten gewond raakten bij Vibram Fivefingers:" Ik heb slechts één man met een metatarsale stressfractuur gezien en hij was een man wiens zachte weefsel snel werd aangepast dus legde hij snel hoge kilometrage vast op harde oppervlakken (40+ mpw in Vibrams, 40+ in Newtons tegelijkertijd).
Nu is de vraag hoeveel mensen VFF's kopen, pijn hebben en opgeven? Moeilijk te zeggen. Waarschijnlijk veel - de meeste mensen hebben geen geduld. Ik krijg vrijwel geen rendement op hen behalve een incidenteel defect (in tegenstelling tot al mijn andere schoenen, die wel vaak terugkomen). En ik krijg wel verhalen van mensen die slopende verwondingen met behulp van VFFs hebben overwonnen. We hebben allemaal gehoord over de grote verhogingen van metatarsale stressfracturen en problemen met kalf / PF / Achilles bij de PT-kantoren, maar het Nike Air Max 2017 Mujerdoet je ook afvragen hoeveel mensen met patella tendinitis hebben , gewrichtspijn, ITBS, enz. die met diezelfde beoefenaars door de rompslomp heen waren gegaan, worden nu met succes uitgevoerd als gevolg van minimalistische schoenen of veranderende looptechniek op blote voeten. "
Interessante dingen van een industrie in beweging, en van een persoon in de frontlinie van het aanpassen van hardlopers aan schoenen. Het zal misschien interessant zijn om te zien of deze trend zich voortzet, maar ik betwijfel ten zeerste of minimalisme de manier zal zijn om schoenen aan te passen. "Dit jaar voegde Asics ook de Plus 3-functie toe aan enkele van zijn beste schoenen. De Plus 3-functie is een extra 3 millimeter van de hoogte op de modellen die zijn ontworpen voor vrouwelijke lopers. Houd er rekening mee dat de toegevoegde hoogte alleen van Nike Roshe Run Womenstoepassing was op de damesschoenen. Dit is een van de speciale overwegingen die Asics speciaal voor vrouwen maakt. Het doel van de toegevoegde hoogte is om de spanning van de achilles te verlichten. De best presterende hardloopschoenen van Asics kwamen dit jaar allemaal uit met extra hoogte. Dit omvat de Asics Gel Kayano 16 en de Asics Gel Nimbus 12. "Ik heb Adidas NMD Femme een vraag voor al je minimalistische hardloopschoenen. Wat is je definitie van een 'minimalistische' hardloopschoen? Met andere woorden, als ik hier kijk via de RunBlogger-reviews van Pete, zie ik ontzettend veel schoenen met relatief dikke tussenzolen die jullie allemaal nog steeds "minimalistische schoenen" noemen en een heel eind uitstrekken van blootsvoets zijn of in Vibram FiveFinger-schoenen zijn. Met andere woorden, gebruiken de schoenenfabrikanten de "minimalistische" Nike Air Max Classic BW of "op blote voeten gelijkende" modewoorden om schoenen aan jullie allemaal te verkopen zonder rekening te houden met de minimumdikte tussen de zolen, de middenzool-durometer of het gewicht van de schoenen? Ik denk niet dat iemand dit kan, of zelfs iemand zou moeten proberen om een ??'minifanalistische schoen' wetenschappelijk te defini?ren, omdat het Adidas ZX 750 Femme eigenlijk gewoon een losse term is, dat is iets dat uit de basis is opgedoken en op zowel marketeers als mensen die gewoon op zoek zijn naar minder schoenen, een manier is om een ??reeks kwaliteiten over te brengen met een eenvoudige moniker. Als je wetenschappelijk wilt zijn, moet je niet proberen een enkel etiket te gebruiken, maar bestudeer je de afzonderlijke parameters die je in verschillende schoenen zou kunnen minimaliseren. Men zou bijvoorbeeld het effect van hakken op het Nike Air Max 90 Homme lopen kunnen bestuderen, dit zou in elke schoen direct meetbaar zijn. Men zou ook het effect kunnen bestuderen van teenbakbreedte w.r.t voetbreedte en de teen gespreid bij het landen. Men zou de hoeveelheid steun aan de voetboog kunnen bestuderen. Enzovoorts. Misschien kunnen de etiketteringssystemen die tegenwoordig op voedingsmiddelen worden gebruikt,Nike Free Run 2.0 Mujer  eerder helpen - in plaats van het% vet,% koolhydraten,% protien, aantal callories per 100g, enz. Te etiketteren, zou je informatie geven over gewicht, hoeveelheid steun aan de voetboog, flexibiliteit, hakverlaging , relatieve grootte van teendoos, zooltype enz.

Your content will need to be approved by a moderator

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this